Facebook - Logo

Oferta - Google AdWords

Google AdWords

Dla kogo?

Linki sponsorowane w Google AdWords sprawdzają się doskonale w kampaniach sprzedażowych oraz w pozyskiwaniu nowych klientów. Ważnym argumentem zachęcającym do zainwestowania w reklamę w linkach sponsorowanych, jest fakt że jej efekty są widoczne już kilkanaście minut po uruchomieniu kampanii.

Jakie są zalety linków sponsorowanych?

» płatność za kliknięcia w reklamę, nie za wyświetlenia
» pełna kontrola nad budżetem reklamowym
» precyzyjne określenie grupy docelowej
» szybkie efekty - reklamy są widoczne po kilkunastu minutach od rozpoczęcia kampanii
» optymalizacja kampanii w trakcie jej trwania » niskie koszty emisji reklamy

Jak to działa?

Reklama wyświetlana jest w wyszukiwarce Google i na stronach partnerów Google AdWords po wywołaniu przez użytkownika określonych słów lub fraz wpisanych w pole wyszukiwania. Reklama wyświetlana jest najczęściej z boku wyników, a przy reklamach o dużej klikalności również na górze strony, nad zwykłymi (organicznymi) wynikami wyszukiwania.

Jaki jest koszt przeprowadzenia kampanii Google AdWords?

Każda kampania linków sponsorowanych wyceniana jest indywidualnie - na podstawie ustalonych z Klientem słów / fraz kluczowych. Duży wpływ na koszt kampanii ma aktywność konkurencyjnych dla Klienta firm na polu linków sponsorowanych.